Gastenboek
Hier kun je een felicitatie of andere boodschap achterlaten voor Frans en Anneke.
Toos Peters
schreef op 21 oktober 2017
om
22:24
hoi Anneke en Frans,
wat was het een mooie bijzondere dag en heel gezellig feest. bedankt dat wij erbij mochten zijn. Geniet van jullie huwelijksreis en tot ziens! groetjes ome Hans en tante Toos
Even geduld...
Gastenboek
Updated on 2017-10-03T12:59:48+02:00, by Franneke.







